OC Modding Sofware Hadware
Forum o tematyce Overclokingu, moddingu oraz ogólnie o Hadware'u i Software'u oraz o Sprzęcie muzycznym
FAQ
Szukaj
Rejestracja
Profil
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum OC Modding Sofware Hadware Strona Główna
->
GRY
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Informacje
----------------
Regulamin i FAQ
Ogłoszenia
Informacje o bledach i sugestie
Sprzęt
----------------
Procesory, płyty główne i pamięci RAM
Karty graficzne, karty muzyczne, głośniki i monitory
Dyski twarde i napędy optyczne
Podkręcanie, modyfikacje, chłodzenie, zasilacze
Pozostałe komponenty , peryferia , Gotowe Zestawy i Laptopy
Konsole
----------------
Sony
Microsoft
Nintendo
Inne
Inne I OFF-topic
----------------
GRY
Inny sprzet(Telefony, mp3 itp)
Sprzęt muzyczny
FUN
Karczma
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
B
Wysłany: Wto 22:31, 28 Lut 2006
Temat postu: Mechanika "Fgthing games" - SC3, T5, DoA......
W ramach testu zakładam ten temat:
Jeżeli ktoś poza mną zagłębia się troche w system "figthing games" na konsole to prosze o odzew....forum wydaje się być wstanie znieść dyskusje nt. Frame Date'y, Tech/Frame trapów itd. - nieważne w jaką serie - liczy się odzew
w wypadku braku reakcji przez ok. miesiąc niech mod skasuje temat....
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Arthur Theme
Regulamin